Los Grupos Lestonnac son grupos cristianos de participación voluntaria, dentro del ámbito extraescolar, que se ofertan en los centros Educativos de la Compañía de María, desde 4º ó 5º de Educación Primaria hasta Bachillerato. Pretenden, desde el Proyecto Educativo y la Espiritualidad de la Compañía de María, ayudar a los niños, adolescentes y jóvenes a encontrar el sentido de su vida en Jesús y en los valores del Evangelio, ofreciéndoles alternativas que contribuyan al crecimiento de su Fe, la elección de vida y la inserción en la comunidad eclesial y a participar en la sociedad.

El grupo es el principal medio pedagógico para aprender a convivir, a relacionarse, a trabajar en equipo, a proyectar futuro y comprometerse con otros en un servicio común en la sociedad y en la Iglesia, siempre acompañados por unos animadores que facilitan, a través de su testimonio y su saber hacer, que esto sea posible.


domingo, 17 de junio de 2012

Convivencia 6º

Bo día de domingo a todos!!!! Aínda que a verdade un pouco pasado por auga , pero de seguro os nosos pequenos de 6º andan a pasalo estupendamente en Tui .

Non podemos ofrecervos de momento moitos detalles da convivencia , xa que o mal tempo e as dificultades tecnolóxicas están facendo estragos , pero en canto poidamos teredes todas as fotos neste o voso blog.

O que si vos podemos contar , e que a noite do venres estivo un pouco pasada por auga , aínda que o sábado pola mañá deulles un respiro e poideron seguir coas as actividades previstas , talleres , xogos e demais. 

Xa sabedes , por outros anos , que hoxe pola mañá sería a Eucaristía , e pola tarde despois de xantar , o momento máis difíciles para todos os nenos de GL , a despedida.

Neste momento os máis madrugadores deben de estar preparando a marcha de Tui para reunirse de novo coas súas familias , despois dunha fin de semana chea de novidades , que de seguro contarán cando cheguen.


1 comentario:

Adri dijo...

Acabo de llegar a Ferrol. Estoy muyyyyy contento porque me han dejado ir en la cabina del tren, me reencontre con mis papis y me lo he pasado de superchachi para arriba, pero tambien estoy muyyyyy triste, porque ha sido muy breve, y he hecho muchos nuevos amigos, geniales, de los que me he tenido que despedir. Ha sido una experiencia muy muy muy guay, que quiero repetir.