Los Grupos Lestonnac son grupos cristianos de participación voluntaria, dentro del ámbito extraescolar, que se ofertan en los centros Educativos de la Compañía de María, desde 4º ó 5º de Educación Primaria hasta Bachillerato. Pretenden, desde el Proyecto Educativo y la Espiritualidad de la Compañía de María, ayudar a los niños, adolescentes y jóvenes a encontrar el sentido de su vida en Jesús y en los valores del Evangelio, ofreciéndoles alternativas que contribuyan al crecimiento de su Fe, la elección de vida y la inserción en la comunidad eclesial y a participar en la sociedad.

El grupo es el principal medio pedagógico para aprender a convivir, a relacionarse, a trabajar en equipo, a proyectar futuro y comprometerse con otros en un servicio común en la sociedad y en la Iglesia, siempre acompañados por unos animadores que facilitan, a través de su testimonio y su saber hacer, que esto sea posible.


miércoles, 28 de octubre de 2015

miércoles, 21 de octubre de 2015

Coñecémonos....

Como xa vos comentaramos , un novo curso comenzou , e os novos GL están xa están aqui , e para que nos empecemos a coñecer , aqui tedes as primeiras fotos deste ano :

Santiago

 




San Amaro

 

Cangas


 








Caranza



sábado, 3 de octubre de 2015

Benvidos a un novo curso !!!

Xa comenzou un nov curso , e xa van...  moitos xuntos e os que quedan por vir. A estas alturas todos os coles de Galicia xa se están poñendo a traballar para formar os Grupos Lestonnac deste ano. Esperamos que os que xa levades algúns anos xunto a nós sigades ahí xunto a nós , e aqueles que entrades por primeira vez a formar parte desta gran familia , esteades a gusto .

Moi pronto esparamos empezar a saber de todos vós  e coñeceros en persoa en pouquiño tempo.

Aos monitores , desexarvos un feliz regreso e un bo curso 2015-2016 , e como non !!! vémonos pronto!!!!